keskiviikko 7. syyskuuta 2011

c(:

mitä vittua oikeesti, en ois voinu kuanteeks ku en oo kirjotellu vähää aikaa, mut ollu ihan hirveesti kaikke tässä lähiaikoina (: välissä on tullu saatua TET-paikka, ja  pidettyä hauskaa
TET-PAIKKA
 (: vittu en vois voinu kuvitella et tuun saamaan tet-paikan näin nopeesti :D en ees jaksanu käydä ku parissa paikassa... sokoksen jäätelöbaari *.* tulee oleen rankaa :D pitää tiskailla, ja pyyhiä pöytiä ja mummoille viedään ostokset pöytään :D mitä vittua :D eivaa kyl siitä ihan hauskat kaks viikkoo tulee oleen :D


 OOLDEI OONAIT OOLDEI OOLNAIT WATA FAK 
Loca People ei vittu toi soi mun päässä :D auttakaa mua ja sit toinen mikä soi on tää... kadonneet<3 oikeesti mitä vittua... kaikenlisäks oon nähny ton karoliinan kaks kertaa :( haluun oikeest et se löytyy... elossa tai vähintään löytyy /:


sul on mun sydän, ja sul on mun rakkaus, en vois elää ilman sua, oot valo mun pimeydessä, peitto kylmässä, jos sua ei olis, oisin vaan puolikas, ja jos nyt lähtisit, mulla ei ois syytä elää, annat mulle voimaa jokaiselle päivälle, ja jokaiseen yöhön, oot siellä ja mä täällä, mut mikään välimatkaei voi meitä erottaa, ollaan yhtä, eikä päästetä irti, ollaan aina ystäviä, ja autetaan toisiamme, näin me jaksetaan, tää on se salainen resepti jolla jaksan elää, JENNI, oot mulle aina tärkee ystävä, et enempää et vähempää, ja oot tärkee mulle,en voi päästää sua menemään<3
 ~I don't own the music~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti